Tuesday, May 17, 2011

lepaking in PARADE (:

HAHA . harini punya cita .  mulamula takut dahh nak mintak izin ayah nak keluar nan si dea . tp brani kan diri gak ahh . enat ayh tak bg . upe yew dea bg. aww~ suka nya akuu :DD  . dalam jam 11 pagi tuu aku keluar ,. tguw dea dtg lahh kan . dtg2 ., dea kata ., 'mcm janji pulak pakai baju warna sama' . PURPLE :) . te owg lpk ipoh . nak tgk cita MOMOK lahh konon . sampai sana ., tgk2 cita semua tak seruu . :D .tgk je lahh cita KONGSI -.- . pas habis tuu ., lpk je lahh sekeliling parade tuu . jalan semua sebab nak tguw hujan berenti , lambat =='' .
 te owg lpk ahh kat dpn kedai ala ala present point tuu . pas lama lpk situ., dea masuk kedai tuu sorg2 . aku enat buat apa. aku biar jee lahh . dah keluar tu ., dea dtg kat aku pas tuhh bg patung kat ats nii . besar patung tuu., besar sikit dr yg ats nii lahh  . :DD . then aku senyum lebar jee ., hihi . *malu beno nye :p  . pas uh ujan tak benti gak agy . jalan lahh lagy . aku sampai umah dalam jam 6 ptg kott . ntah . tak tgk jam td . hee  . itu jee . ILOVEYOU SAYANG  :) ENJOY READING <3 .

No comments:

Post a Comment