Saturday, May 14, 2011

ape tahh -.-

 ha.. first nak cite pasal softball ni lha  ,. ada gaya kan . :p  . alahh., gaya jee lebihh. nak kta menang uh.
pehh ., jgn tanya . KALAH teruk bhai ! -.-  . malu beb . hehe xD . tp ada lgy lemah ouh dri kita .
alahh., diorang menang tuh main tipu kott . HARAM J punya empayar , ngok ! =='' .tp takpe ., kita tahun nii baru main kan . masih belajar (: . kitorang enjoy jee dtg K.K uh . mls lahh nak bising apa :DD .  humm.. stop stop :) .cerita pasal lain ahh mlax. :D


cerita merepek marii dahh xD . malam tuhh kitorang jalan ahh kat pekan kuala kangsar uh . jalan punya jalan.,
cdg nak menggedik dkt sg. perak uh . tp mls lahh . boyfren marah bhaa :D . ada satu kdai nii jual benda kat gambar ats nii . aku pun buad lahh sepasang . sayang ohh sayang . aku ada something nak bg nii . bila nak jumpa :p . *gedik sgt. HAHA . nama kau and aku unn ada tulis kat situ . kalau aku dah bg nii., jgn pulak kau buang ehh yunk . HAHA . tp kalau asew dah tak suka aku tuu ., kau buang jee ahh keyy . thanks :) . itu jee., kboii :DD

No comments:

Post a Comment